24 maj.

Ja, här har det inte skrivits några inlägg i veckan. Det som har hänt sedan sist jag skrev är jobb (som vanligt) (hade väldigt härliga pass tisdag, onsdag och igår - 15:15 till 20:15), en shoppingdag (vi råkade komma fram till stan precis när Jimmie Åkesson håller tal så det var fullpackat med "demonstranter") och "slappa-ute-vid-hennes-familjs-husvagn-för-att-det-var-så-fint-väder"-dag tillsammans med Rebecca i torsdags då vi båda var lediga och ja, inte så mycket mer intressant än det. Idag har jag suttit ute och läst på altanen halva dagen och sedan haft Harry Potter-filmmaraton, som jag ska fortsätta med nu. Hoppas ni har en bra helg allesammans!
 
Några bilder från i torsdags och första bilden är väl så som jag sett ut för det mesta denna vecka, har orkat med att locka håret eftersom jag börjat så sent (bilden är ju dock när jag kommit hem från jobbet så lockarna har ju typ försvunnit).

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad mysigt :)

2014-05-24 @ 20:51:34
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0