2 november.

Igår spenderade jag min eftermiddag hemma hos min faster (åkte dit tillsammans med min pappa, farfar och bror) som håller på att tillfriskna från en operation. Trots att hon inte mådde så bra då så var det i alla fall roligt att se henne!
 
Idag ser mina planer ut som följande: kolla ikapp på serier, fixa några småsaker till London-resan med Anton (vi har tänkt att åka på en dagstripp någon annanstans medan vi är i England, så vi ska bestämma vilken och beställa biljetter dit) och plugga inför grammatik-workshopen imorgon.

Igår såg jag ut såhär. Idag är det myskläder för hela slanten och ofixat hår som gäller.

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

finis!

Svar: Tack! :)
Lisa

2014-11-02 @ 10:48:09
URL: http://olivias.webblogg.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0