30 dagar kvar.

Bilder från London (maj/juni 2013).
 
Ser ut på bilderna som att vi hade en sjukt stor dubbelsäng, men det är det inte, är två enkelsängar med ett stort utrymme mellan (är bara jag som ligger väldigt konstigt, alltså jag ligger och sitter alltid i så obekväma men ändå bekväma ställningar, haha). Det här är några av de få bilderna på mig och Anton i London tillsammans från förra året- och på de sitter vi och löser korsord (haha, va?). Var en av dagarna då det verkligen spöregnade ute, så ingen hade lust att bege sig ut just då. Nej, förresten, vi hade alla redan varit ute men blivit dyngsura, så vi fick dra oss till hotellet för våra kläder var genomblöta.
 
Nu är det en månad kvar tills vi åker till London. My home away from home så att säga. Förutom att vandra på Londons gator blir det också en dagstripp till en annan stad, nämligen Oxford! En ny stad både för mig och Anton. Det ska bli spännande att se mer av södra England.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0