8 november.

Jag tittade på Idol igår och Ed Sheeran gästade ju som de flesta av er vet kanske (om ni tittade i alla fall). Om jag satt och fangirla? Ehh, ja! Det känns så kul att världen har upptäckt honom nu, han är så värd det med sin magiska pipa/rösten från gudarna/eargasm och tusen andra beskrivningar! Jag var ju ändå där vid första albumet (även fast jag tyckte att jag var sen med att upptäcka honom), så man blir lite stolt sådär. Önskar att jag skulle på hans konsert på onsdag.
 
Idag på eftermiddagen fram tills för ungefär en timme sedan hängde jag med Medina. Vi tittade på En Prinsessas Dagbok, alltså hur nostalgisk är inte den filmen? Och så satt vi mest och pratade varvat med popcorn- och godisätande. Behövs inte mycket mer än så för att ha roligt ibland.

Nutella-selfies (aka tog selfies med webcamen medan jag åt nutella) från alldeles nyss som får pryda detta inlägg (syns kanske inte att jag äter det, men det gjorde jag därav skeden i munnen på sista, brukar inte annars sitta med en sked i munnen). Mmmm, nutella.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0