En söndagslista.

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?

Lite höstigt med ett citat från Looking for Alaska.

 

En bild när du var 14:

Med mörkt hår och lugg.

 

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara:

Morgontrött Lisa.
 

Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?

Har nog inte varit med om någonting direkt sorgligt detta år, som tur är.

 

Det absolut roligaste som hände förra året?

Svårt med bara en sak, men Liverpool-språkresan var ju höjdpunkten ändå. Även om många andra roliga saker hände också, bland annat: studentresa till London, studenten, Rom med mamma, London med Rebecca.

 

Senaste tre sms:en:

- Hehe, jo *smileyface*

- I had a great time today! Måste göras om ASAP *smileyface*

- Bra med VG!

 

Aktuell obsession...
...musik:  har haft Geronimo av Sheppard på repeat typ hela helgen. Bombs away! Bombs away! Bombs away!
...tv-serie: The Vampire Diaries för jag började kolla på det igår igen efter ett lång uppehåll.
...kläder: stickade tröjor och mina midjehöga jeans.
...mat: basilika i allt typ. Mums!

 

Drömkille/tjej:

En som är sig själv, har humor, med snett leende (skadar inte om han pratar med en brittisk accent ju).

 

Ett jobb du inte kan tänka dig:

Lärare för yngre åldrar (typ lågstadiet till mellanstadiet) eller jobba på dagis är nog någonting som jag inte skulle kunna tänka mig. Är så himla dålig med små barn, vet liksom inte hur jag ska vara kring dem.

 

En sak du stör dig på hos andra:

Folk som tror att de är mycket bättre än alla andra.

 

En dålig sida hos dig själv:

Dömer andra väldigt fort tyvärr (målar upp en bild i huvudet av hur deras personlighet är) men ibland kan de visa att jag har helt fel som tur är.

 

Bild på dig för exakt fyra år sen:

Hittade ingen från exakt 9 november 2010, men här är en mobilselfie från dagen innan istället (fortfarande mörkhårig där).

 

En maträtt du är sugen på just nu:

Skulle vara himla gott med en äkta italiensk margherita med krispig botten, ljuvlig tomatsås och buffel mozzarella (blev himla sugen igår när jag och Medina pratade om Rom). Vattnas i munnen bara jag tänker på det. Som nedan ska det se ut typ ↓

 

 

Vad händer idag?

Ska plugga lite och sedan kolla på The Vampire Diaries (är sååå efter med det, kollade klart på säsong 4 igårkväll och ska börja på säsong 5 nu).

 

Vad händer till veckan som kommer?
Till universitetet måndag, onsdag och torsdag. Till pappa i helgen.


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0