Klipp, klipp.

Jag sa förrförra veckan att jag skulle klippa mig då, men det blev ombokat. Idag blev det till sist klippt i alla fall (äntligen, var så trött på mitt hår). Sedan när jag kom hem lade jag i en toning också, samma färg som förra gången (det höll inte så länge då, men hoppas det gör det denna gång).
 
Före klippning och färgning (mamma var hemma då, så hon kunde fotografera åt mig). Har blivit för långt och topparna är slitna.
 
Efter klippning (ingen mamma hemma längre, så var lite svårare att få en bra bild på det). Slutar precis vid nyckelbenen, så som jag vill ha det.
 
Efter färgning. Så som det ser ut nu alltså, helt ostylat. Ljuset är superdåligt, men syns typ hur det ser ut (guldblont som skiftar mot kopparrött ungefär). Är supernöjd med både frisyren (Erika, min frisör, vet alltid hur jag vill ha det) och färgen i alla fall! Kan det inte hålla sig så här och inte växa tills jag vill ha en längre frisyr?

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0