11 oktober.

 
Idag har jag varit en runda på stan med mamma, hittade (köpte alltså) en hatt som fick följa med mig hem (på bilden ser ni också min relativt nya halsduk som jag älskar). Vet inte riktigt om jag är en hatt-människa, men får testa mig fram. Kände mig lite som en trubadur i denna (på ett bra sätt, tror jag). Efter shoppingen mötte jag upp Anton och tog en fika. Sedan har vi planerat lite inför en sak som ni får veta mer om sedan om det blir av (håller tummarna för det). Har precis nyss skrivit klart en liten inlämningsuppgift som skulle in idag och nu ska jag tända ljus, ta fram Ben & Jerry's Cookie Dough från frysen och slå på en film.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0