4 oktober.

Första tentan blev avklarad i onsdags då. Jag hoppas på att bli godkänd, men räknar ändå med att jag kan få göra omtenta. Skönt att det är gjort i alla fall, oavsett resultat!
 
I torsdags började vi med en ny delkurs Text & Culture - Cultural Analysis. Jag och mina vänner satt mest med frågetecken i pannan. Vad handlar det ens om? Som tur är så är det en ganska kort delkurs, fyra lektioner totalt tror jag det var. Har en uppgift som ska in nu i helgen, ganska liten dock (thank god). Förstår knappt uppgiften, men har skrivit det jag tror det handlar om i alla fall. Håller tummarna!
 
Vet ni vad jag gjorde igår (efter min lektion)? Spelade Sims! Tvåan en stund och sedan trean. Nu medan alla är helt crazy över fyran (förresten, inga pooler och inga toddlers i den - what's up with that?), spelar jag trean istället. Fyran får vänta tills den blir billigare i pris. Känns alltid som "a trip down memory lane" när man spelar Sims.
 
Idag skulle jag egentligen ha träffat Rebecca (har ju gått nästan en månad sedan vi sågs senast, herregud, alldeles för lång tid), men det blir nästa vecka istället. Får bli en film-dag som substitut (och så kan jag ju passa på att skriva klart skrivuppgiften också), sedan imorgon ska jag träffa Anton.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0