1 september.

Jag har så många känslor som går runt i mitt huvud just nu. Nervös, förväntansfull, livrädd, glad och tusen andra känslor. Det blir så hastigt på när man kommer in som reserv, för man har missat flera dagar (introduktion osv) som jag nu känner hade varit väldigt bra att ha haft. Är så mycket som ska göras känns det som!
 
Börjar på onsdag (har bara en dag med lektioner denna vecka), men ska redan imorgon åka dit för att fixa med passerkort och mest kika runt för att se hur det ser ut på universitetet (har aldrig varit där innan, så jag kommer ju tappa bort mig hela tiden).
 
Har beställt kursböcker, som jag hoppas kommer så fort som möjligt (hinner väl dock inte komma till onsdag tyvärr), ändrat till student på Unionen, ska skriva ut massa scheman, köpa pennor, block osv och ansöka om CSN.
 
Jag kommer väl säkert glömma bort någonting, men vi kan väl hålla tummarna för att det inte är för någonting jätteviktigt!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0