Första dagen.

Min första dag som nybliven universitetsstudent är över (skoldagen alltså). Hur gick den då? Över förväntan. Var som jag berättade i inlägget innan nervös inför att börja, men det gick hur bra som helst, så det hade jag ju inte behövt vara. Hade två lektioner (fonologi och språkfärdighet - båda på engelska såklart) och gillade första intrycket jag fick av lärarna, hoppas det håller i sig. Träffade några tjejer som går samma kurs som jag som var väldigt trevliga (gud, vad den meningen lät som att jag var 40+) och som jag hänge med mellan lektionerna, så jag var inte helt ensam där borta.
 
Nu är det "ledigt" resten av denna vecka, sedan tillbaka på måndag igen!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0