Ny hårfärg.

Färgade håret i en lila nyans denna gång.
 
Nejdå, så drastisk förändring gjorde jag ej. Färgade bort utväxten igår, men nöjde mig inte med det. Har varit så sugen på att ändra till en annan färg (lite mörkare nu när det går mot höst) i flera veckor, så jag åkte och köpte färg idag och färgade det. Bilderna ger inte färgen rättvisa, ser inte riktigt ut som på någon av bilderna, men var svårt att få en bild med mobilkameran (får fotografera med systemkameran någon annan dag istället) där färgen ser ut som den gör i verkligheten (lite mer koppartoner). Färgade med denna. Är ju en toning då egentligen, men den brukar ta som en färgning på mitt hår (använde detta märke när jag hade mörkt hår). Inte så jättestor skillnad mot förut egentligen, får se om jag kanske färgar igen med en lite starkare nyans (skulle vilja ha lite mer kopparton), eller så låter jag det vara såhär.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0