3x nyklippt

Idag var jag äntligen och klippte mig, så jag tog några snabba foton i halvtaskigt ljus. Var inte helt hundra om jag skulle klippa så det blev så som jag klippt de senaste gångerna eller om jag skulle klippa lite kortare som jag funderat på att göra ett tag. Det blev det senare, så nu slutar det precis vid axlarna istället för nyckelbenen. Himla nöjd!
 
Ni får en bild till för att jag är så nöjd. Här när jag precis när gått ut efter klippningen i kvällssolen. Håret är förövrigt rätt nyfärgat (=utväxten borta) också, färgade det i slutet på förra veckan, ifall någon undrade. Mellan kopparblond är nyansen ifall någon vill veta det också.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0