25 augusti.

 Studierna har dragit igång igen och jag har aldrig varit såhär trött (okej, det var en lögn - det har jag säkert varit). Två dagar med introduktioner och jag bara gäspar hela tiden - hur ska resten av terminen gå... Boken ni ser på bilden har förövrigt varit a-pain-in-the-ass (finns ingenstans att köpa - den på bilden, som är en gammal upplaga, är från universitetsbiblioteket och vi är tre som får dela - och den är ett måste till lingvistikkursen vi har nu i början) för mig. Livet som student, mycket klagande hit och dit. Imorgon har jag ledigt i alla fall och sovmorgon är det enda som står på schemat då.
 
Förresten, läste denna artikel förut och jag fick världens "trip down memory lane". De är barndom för mig. Om ni inte lyssnade på dem så missade ni något.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0