Fjärde december ett annat år.

Den fjärde december tjugohundratretton spenderade jag med dessa fina människor i Manchester. Vi tog in på hotell för att dagen efter skulle vi göra CAE-exams hela dagen, så vi ville inte behöva åka från Liverpool till Manchester supertidigt på morgonen. Vi blev så chockade när vi öppnade dörren till vårt rum kommer jag ihåg. Vi hade råkat boka en svit. Vi som var så vana vid våra pyttesmå rum i studentkorridorerna ville aldrig lämna det där hotellrummet.
 
Livio, Yoshi och Sungreyong har jag inte sett sedan några dagar efter dessa foton togs tyvärr. Skulle vara så otroligt roligt att få träffa alla igen! Jorge räknar jag som en av mina närmsta vänner även om vi inte bor i samma land, inte pratar varje dag och kanske ses en gång per år. Vi har hållit kontakten och det är jag så himla glad för! Alla borde ha en Jorge (eller George som han nu kallas när han bor i England) i sitt liv, han tror på mig mer än vad jag själv gör ibland.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0