Mellandagarna.

Tre bilder från jul.
 
Så var julen över för i år. Firade med min mamma, bror och mormor & morfar på julafton med julmat, godis, Kalle Anka och bordsspel. På juldagen åkte jag till min pappa och har varit där till idag. Har läst, spelat bordsspel och tittat på filmer för det mesta. En titt på mellandagsrean blev det också, men köpte bara ett fåtal grejor (tre), mitt bästa köp var ett par Levis-jeans för under femhundralappen. Promenader i vinterkylan hanns också med, en av gångerna blev det bort till min farfar för ett besök. Ja, det var en sammanfattning av vad som hänt sedan senast jag skrev här i princip.
 
Jag ska försöka hinna med att redigera Dublin-bilderna så att det inlägget kommer upp innan det nya året - bara några få dagar kvar. Har min C-uppsats att skriva på också, så det är inte säkert att inlägget kommer hinna komma upp innan 2016. Ett "2015 i bilder"-inlägg ska jag hinna med också!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0