Tre från gårdagen.

Igår var jag på förmiddagen en kort stund på stan med mamma. Jag skulle köpa en handkräm (den som heter "pear and pink magnolia") som jag sett när jag var där med Medina. Kom därifrån med en tröja från rean också, som är alldeles nallebjörnsmjuk. Vet inte om det syns jättemycket på bilden, men färgade (inte toning som jag tagit de senaste gångerna) håret i fredags (är lite mörkare i verkligheten). Mellan kopparblond hette den, så vi kan väl kalla det det.
 
På eftermiddagen sedan tog jag bussen in till Karlstad då jag skulle ut och äta med mina universitetsvänner på kvällen. Efter en otroligt försenad buss kom jag till slut fram och vi begav oss mot restaurangen vi skulle äta på. Ett tapas-ställe, så vi tog in massa smårätter och delade på. Himla mysigt ställe måste jag säga!
 
Medan Anna och Louise var allt för mätta för efterrätt klämde jag och Sandra i oss en chokladbrownie (smakade som kladdkaka) med grädde. Vi delade på en alltså, var alldeles för mätta för att ta en varsin. Efter att ha suttit och ätit, pratat och skrattat i flera timmar på restaurangen åkte vi hem till Louise. Jag kunde dock inte stanna så himla länge (med andra ord en halvtimme typ) då min sista buss hem gick vid tio (sämst busstider). Hade i alla fall en himla trevlig kväll!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0