19 juli.

Min lilla elektroniska familj har fått utökning. Min laptop och mobil har fått sällskap av en surfplatta också. Jag har tänkt ha den till att läsa böcker (kurslitteratur, men också för nöjesläsning), skriva på när jag är på föreläsningar och så till att surfa med bara. Jag har tänkt att skaffa en ganska länge, men sedan tänkt att det går väl bra att fortsätta läsa på datorn eller mobilen (den har ju rätt stor skärm min), men alltså det är ju inte idealt. Beställde i torsdags, fick den i fredags. Den är varmt välkomnad!
 
Förutom att sitta och läsa på den (nöjes än så länge) i helgen har jag haft en shoppingdag med Rebecca idag. Det ska förövrigt bli så himla roligt när hon börjar på samma universitet i höst! Inte samma linje, men vi kommer säkerligen springa på varandra ändå.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0