En grej och en annan grej.

Igår bakade jag en sak med alla dessa ingredienser ovan, kan ni gissa vad?
 
Cheesecake! En "riktig" cheesecake, inte en frozen. Det kändes som att jag stod och bakade den här hela dagen igår nästan. Den tar lite tid att fixa ihop, sedan ska den bakas i ugnen i lite mer än två timmar och efter det ska den svalna innan den ställs i kylskåp (helst över natten). Ingenting att baka när man har ont om tid alltså, men det problemet hade inte jag som tur var. Jag följde detta recept (för Roy äger), men skippade kolasåsen. Blev gudomligt god om jag får säga det själv, vilket jag får.
 
Idag fanns den här jeansklänningen från Asos att hämta ut på posten. Jag beställde den förra helgen efter att ha suktat efter den i flera veckor. Den ser lite trist ut på min bild för ljuset var inte det bästa att fota i eftersom det är så grått ute (+ fotade med mobilen), den är mycket finare i verkligheten, jag lovar. Love, love, love it! ♥

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0