12 juni.

När jag tog studenten för två år sedan.
 
Idag tar de studenten här i stan (och solen skiner för dem!). Kan knappt greppa att det var två år sedan jag själv gjorde det. Å ena sidan känns det jättelänge sedan, men å andra sidan känns det som att var igår vi stod där på flaket och åkte genom stan efter utspringet. Motstridigt, jag vet.
 
Bloggen har varit tyst här i veckan, vilket beror på... ja, jag vet inte riktigt. Har bara inte tänkt på bloggen. Min första vecka på ledigheten har jag umgåtts med Anton, bakat, biljetter till Gavin DeGraw har bokats, det har lästs böcker och så har jag njutit av den första veckan som faktiskt känts som riktig sommar eftersom solen har visat sig.
 
Nu är det bara några få dagar kvar tills jag och Medina åker till England - och jag håller tummarna för att vädret kommer vara okej (eller mer än okej) när vi är där! Natten mot måndag går bussen mot Arlanda, men vårt flyg går inte förrän på förmiddagen. Vi kommer alltså ha lite dötid på flygplatsen, men med tanke på hur mycket vi pratar så kommer det nog inte märkas av.
 
Nu ska jag lägga ifrån mig laptopen, ta min bok och sätta mig ute på altan.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0