4 juni.

Ett år av fem avklarat (nästan). Idag var sista dagen jag var på universitetet på ett bra tag, inte förrän i höst ska jag dit igen. Hade min sista tenta för denna termin imorse och nu ska jag sätta mig och göra min sista inlämningsuppgift, sedan är det "sommarlov" för mig. Så. Skönt.
 
Efter tentan åkte jag, Anna, Louise och Sandra in till stan och tog en fika (choklad- och hasselnöts-cheesecaken ovan var "to die for"') tillsammans och firade att det var sista tentan. Och det var väl på sett och vis också en hejdå-fika. Louise och Anna ser jag nästa termin igen (men kommer inte se dem på hela sommaren), men Sandra har utbytestermin i USA då.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0