Rains made mirrors of the earth. The sun was just yellow energy.

Tänk att mitt hår var såhär långt förra juni ↑↑↑, allt syns inte ens i bild. Nu är det ju liksom såhär. Kommer mitt hår vara såhär nästa år kanske? Vem vet, mina frisyrer blir ju bara kortare och kortare. Okej, okej, nu var det inte mitt hår jag tänkte prata om... Tänkte mest bara skriva hur skönt det känns att det som återstår denna termin är en inlämningsuppgift och en tenta (som man inte kan träna till). VFU:n har ju strulat lite, men jag hoppas det ska lösa sig nu (jag får väl veta senare i veckan eller nästa om jag blir godkänd - det håller jag tummarna för).

Och så vill jag tipsa om en film. Kingsman: The Secret Service heter den och handlingen är som följande: "A spy organization recruits an unrefined, but promising street kid into the agency's ultra-competitive training program, just as a global threat emerges from a twisted tech genius." En brittisk spion action-komedi är det och det märks att det är samma regissör som gjort Kick-Ass. Det här som en Bond film fast med mycket humor, svordomar och lite blodigare. Som någon skrivit på IMDB - den är "bat-shit crazy". Och det på ett bra sätt alltså.
 
Till sist vill jag berätta om denna roliga sak som nästan hundra procentigt kommer hända. Ser ni? Ser ni Sverige där på listan? Gavin DeGraw kommer till Sverige i höst (eller vinter om man vill räkna november som det)! OCH det är en akustisk konsert!!
 
Jag fick i födelsedagspresent av min pappa förra året att välja en valfri konsert och så skulle vi gå på den, men jag hade inte hittat någon jag ville gå på - förrän nu! Jag, han och min vän Sophia (vi har sagt att nästa gång DeGraw kommer till Sverige ska vi gå tillsammans - så det är klart vi ska göra det nu) ska gå på den som är i Göteborg. Biljetterna släpps på måndag och då ska han boka biljetter till oss. Skulle de sälja slut dör jag, figure of speech, såklart.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0