21 mars.

Här kommer en uppdatering, äntligen! Har haft fullt upp med praktiken, så det är det jag lagt min fokus på. Två veckor gjorda, två veckor kvar (med ett påsklov mellan). Denna vecka har jag hållt i egna lektioner också (vi håller på med skillnader på amerikansk och brittisk engelska), vilket var väldigt nervöst men samtidigt väldigt roligt! Även om det är svårt att gå från rollen som lärarstudent till lärare, så är det väldigt lärorikt eftersom jag efter utbildningen kommer att stå där helt själv.
 
Igår efter att jag slutat för dagen åkte jag och Medina in till Örebro för lite strosande i butiker, middag och till sist bio - vi skulle ju se Insurgent som hade premiär denna vecka (berättar om filmen i ett eget inlägg). En perfekt start på helgen!
 
Det är förresten minde än tre månader kvar tills vi två åker till Liverpool! Eftersom jag inte uppdaterat här (och om ni inte följer mig på instagram) så vet ni inte att vi bokat en dagstripp till London under vår tid där. Vi bollade fram och tillbaka om vi skulle förlänga resan och avsluta med några dagar i London, men vi bestämde oss för att inte göra det. Så en dagstripp blev bokad istället! Många timmar på en buss och kanske inte jättemånga timmar i London, men priset 10 pund tur/retur fick oss att göra det i alla fall.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0