27 mars.

Så var denna vecka förbi också! Har nu endast en vecka kvar på min praktik, men den är först om två veckor då det är ett påsklov (skolan har det) mellan. När man har praktik är man som i en liten bubbla - allt annat glöms bort nästan. "Påsklovet" blir en vecka som går åt till pluggande. Skriva VFU-rapport, betyg och bedömnings-hemtenta, skriva ett tal och plugga till lingvistik-omtenta står på mitt mentala schema. Ska bli så skönt när allt det är klart om några veckor, för då är resten av terminen bara en delkurs (nu är det liksom flera som överlappar varandra).
 
Och de här bilderna tog jag precis på mig själv. Eller inte. Hittade tusenmiljoner gamla bilder på en gammal hårddisk för några veckor sedan. Bilder som jag inte sett på hur många år som helst (som jag trodde var förlorade för evigt, vilket vissa kanske borde ha varit, men kul att ha ändå). Strong selfie-game på den sista liksom. Min gissning är att jag är 12 år på dessa. Nu vet ni det.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0