27 maj.

Snart är alla inlämningsuppgifter klara och de två sista tentorna avklarade. Eller ja, med snart menar jag nästa torsdag. Det kanske inte är så snart egentligen nu när jag tänker efter (känns ju som en evighet). Hur som helst, sitter med en just nu som ska in på söndag (och den är nästan färdigskriven förövrigt) - vilket är helt otroligt eftersom jag alltid gör allt i sista minuten annars. Jag tänkte att jag skulle bli klar med den, hoppa på nästa och sedan kunna plugga i helgen till min litteraturtenta jag har på måndag. Just nu vill jag bara ge mig själv en klapp på axeln och säga "bra jobbat Lisa, du har framförhållning för engångsskull". Vilket jag precis gjorde också.
 

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0