9 maj.

 
En till vecka är snart förbi. Nu har jag bara fyra (!!) veckor kvar på denna termin vilket involverar 7 inlämningsuppgifter (om amerikansk/brittisk historia, litteraturhistoria och litteratur ifall någon undrar) och 2 salstentor. Och inte långt kvar till Englands-resan heller!
 
Sedan igår eftermiddag är jag på lite trist humör. Verkar vara strul med min praktik... min handledare skrev i att jag varit där sjutton av sjutton dagar (hon jobbar ej måndagar, så då fick jag jobba hemifrån) och mina vfu-didaktiker ifrågasätter detta då minimum dagar på praktiken är nitton. Gaaah... Jag hoppas att det löser sig på något sätt! Mailade igårkväll så jag får vänta till efter helgen för att se vad som händer. Jobbigt att behöva vänta... Varför jag är så uppstressad över det är för att min VFU är 7,5 högskolepoäng (en termin är 30), så den är en väldigt stor del!
 
Ikväll lägger jag det åt sidan (eller försöker göra det i alla fall) och ska på bio med Anton, hans bror och min bror. Vi ska se The Avengers: Age of Ultron.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0