Igår och idag.

Igår: ordnade till altanen inför sommaren (det vill säga dammsög, dammade, skurade, satte upp gardiner osv), satt ute och läste bok när det var klart eftersom solen sken, tog en promenad och mötte Medina som precis kommit från universitetet och så gick vi hem till mig och bakade kladdkaka och umgicks och sedan tittade jag på ESC tillsammans med mamma senare på kvällen. Och ja, just det, läste bok till fyra på morgonen nästa dag...
 
Idag: sov inte bort hela dagen om ni trodde det (gick upp klockan tio faktiskt), bakade kolasnittar och chokladmuffins med en nutellagömma (tog typ ett vanligt chokladmuffinsrecept och la i en klick nutella i varje form innan muffinssmeten åkte i - supersmarrigt), sedan kom Rebecca hem till mig efter att hon slutat jobbet för dagen och jag bjöd henne på det nybakade fikat (som precis hann bli klart innan hon kom) och umgicks med henne resten av dagen. Perfekt start på helgen!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0