Och så var det söndag igen.

Igår eftermiddag åkte jag och mamma in till Örebro för att spendera resten av dagen med min moster tillika mammas syster. Vi skulle på italiensk restaurang först och sedan titta på ESC-finalen tillsammans hemma hos henne.
 
Tyvärr blev det inte det italienska stället för där var det fullsmockat, så vi gick till Texas Long Horn istället. En god köttbit funkar alltid! Jag tog ryggbiff med vitlökssmör som bara smälte i munnen (perfekt medium rare) och till efterrätt cheesecake (som också smälte i munnen i och för sig). Mumsigt var det, även om jag varit inställd på italiano.
 
Påväg hem till min moster i kvällssolen. Man trodde nästan att det var sommar, så varmt var det ute! Kunde nog faktiskt ha gått utan jackan på mig.
 
Den här bilden får symbolisera ESC-tittandet. Godis, ostbågar, läsk, eget poängsättande på bidragen och hejande på Måns bestod det av. Heja, heja! Jag trodde faktiskt inte att Sverige skulle vinna, men det gjorde vi ju!
 
Efter att finalen var slut blev det sängen, eller ja, bäddsoffan för min egen del. I förmiddags blev det på med gårdagens kläder och sedan bussen hem till småstan.
 
Nu ska jag snart iväg på en promenad med Medina och sedan ska jag skriva en inlämningsuppgift som ska in innan imorgonbitti (att jag alltid gör allt i sista minuten... sämst karaktärsdrag). Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0