Min vecka genom Instagram.

I måndags lade jag upp denna bild för att markera att det var en månad kvar till min och Medinas Dublin-resa. Nu är det alltså mindre än en månad kvar!
 
Snön kom. Det var slask då, men nu är det faktiskt "fin snö" aka ser ut som kristaller när solen lyser på det. Så där som det ska vara om det ska vara snö.
 
Min pappa fyllde 50 år (!!!) i torsdags så jag lade upp denna bild på mig, han och min bror samma dag som snön kom. Han befinner sig i Thailand just nu dock, så han har inte känt av vinterkylan ännu.
 
I fredags lade jag upp denna för att berätta att jag varit och sett sista The Hunger Games på bio dagen innan. Var där med Rebecca, Anton, min bror och Antons bror. Nästa vecka får ni se vad jag tyckte om filmen i ett eget inlägg!
 
Okej, den här bilden är inte från Instagram (men visst ser den ut att kunna vara därifrån, right?) men är tagen från min gårdagskväll. Var hemma hos Rebecca och skrattade, pratade och var onyttiga med pizza, snacks och godis. Finfin lördagskväll!
 
Mer från min Instagram hittar ni här.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0