12 oktober.

Såhär känner jag mig just nu.
 
Den här veckan är... ett litet helvete faktiskt. Har en massa plugg att göra (och vad gör jag när har tusen miljoner grejer att göra? skjuter upp det.... SÄMST egenskap) och.... För er som har koll på ansökningsperioder till universitetet är det denna vecka (på torsdag senast) som anmälningarna ska in till vårens kurser. Jag försöker hitta kurser att söka, vilket inte är det lättaste, MEN jag tror att jag faktiskt har hittat tillräckligt många nu (har liksom kurser som back up också ifall jag inte kommer in på dem jag helst vill gå). Så jag börjar väl sakta men säkert krypa ur helvetet.
 
Jag har förövrigt en väckarklocka denna vecka (och nästa vecka) som låter såhär: bank, bank, bank, klonk. Vi har byggarbetare som är här och byter vårt tak så vare sig jag vill eller inte vaknar jag innan åtta... I am not a morning person.
 
Gnällinlägget är härmed slut.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0