Motivation.

Dessa två saker att längta till får mig att ta mig igenom pluggstressen i höst och vinter, i alla fall början på vintern (förövrigt, min muntliga presentation gick okej i onsdags och jag fick in ansökningar på inte mindre än elva kurser, bland annat plugg jag har):
 
Gavin DeGraw-konserten i Göteborg (tillsammans med min pappa och min vän Sophia) om tre helger, är inte långt kvar nu! Det blir min tredje gång jag ser honom live, men denna gång blir ju lite annorlunda då det är en akustisk konsert. Fytusan vad roligt det ska bli!
 
 Dublin-resan med Medina! Cirka två månader kvar. Ska bli så himla, himla roligt att få upptäcka en ny plats och att få komma bort lite från vardagen!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0