Mitt födelsedagsfirande.

I fredags fyllde jag 21 år och såhär såg jag ut då. Jag träffade Medina och vi satt och pratade och skrattade i flera timmar, timmar då vi egentligen skulle ha bakat. Vi hann bara med att göra tårtbottnen innan hon skulle gå. Det gjorde ingenting dock, jag fixade klart allting efteråt. Hade en himla fin dag!
 
 På lördagen firade jag med familjen. Till skillnad mot förra året så var det inte sensommarvärme. Det var grått och regnigt, så det blev ingen grillning som det var tänkt från början. Vi köpte pizza och satt inne istället, vilket fungerade bra det också!
 
 Här är resultatet av fredagens bakning - Chocolate Devil's Cake (chokladbotten - chokladmousse - chokladbotten - chokladmousse - chokladbotten - chokladsmörkräm. En riktigt chokladbomb alltså. Supergod om jag får säga det själv, vilket jag får såklart! På nedersta bilden skymtar ni den senaste tillökningen i min muminmuggs-samling.
 
 Jag hade en sådan där dag där jag hade svårt för att hålla en normal min på bilderna...
 
... fast jag tog några normala fotografier också.
 
 Och så lekte jag lite framför kameran med blixten på. Dagen till ära hade jag på mig en klänning (den går nästan ner till knäna) från Topshop som jag köpte på min senaste Englands-resa. Den matchade bordsdukningen färgmässigt som ni kanske märker (vilket inte var planerat bör nämnas).
 
Jag hade ett himla bra födelsedagsfirande tillsammans med familjen! Jag älskar födelsedagar, men samtidigt tycker jag att man gör dem till en större grej än vad de faktiskt är. Att ha kommit över den där tröskeln från tjugo till tjugoett känns faktiskt ganska bra dock.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Grattis i efterskott :)

Svar: Åh, tack! :)
Lisa

2015-09-09 @ 13:39:46
URL: http://CheerSarah.devote.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0