Hejdå, lisaasvarld!

Nu ska ni få veta det som jag inte sa i förra inlägget (som var för flera veckor sedan). Efter att ha varit så upptagen med plugg och fixandet av ett företags hemsida har jag inte haft tiden att fixa det som jag velat göra ett tag, men nu så: jag har skapat en ny blogg (som inte riktigt är heeelt klar, men jag kunde inte vänta längre med att välkomna er dit). En blogg utan reklam och där jag äger domänen själv. Ni finner mig numera under lisasvarld.se (inte två a:n längre, utan bara ett). Tyvärr kan jag inte flytta med mig inläggen dit, men denna blogg kommer fortfarande ligga uppe så mitt arkiv ligger kvar här.
 
Nya bloggen
↓↓↓
www.lisasvarld.se

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0