We can be heroes, just for one day.

Hej, hallå, tjenixen, tja, tjena! Det har ekat tomt här, jag vet. Har lagt ner nästan all min vakna tid till min C-uppsats som äntligen snart är klar. Skickade igår kväll ett fullständigt draft (min fullständiga uppsats alltså) till min handledare, så ska hon säga till om den kan vara med på opponering eller inte. Känslan när jag tryckte på "skicka" var obeskrivlig.
 
Den här veckan har jag äntligen tiden till att gå igenom bilderna från Dublin, så under veckan dyker det upp ett inlägg med det. Idag har jag inte gjort någonting förutom tagit en sovmorgon samt legat i soffan och kollat på Friday Night Lights. Jag kände att jag behövde en dag med inga måsten efter förra veckan (efter nyår har jag nästan bara suttit med den).
 
Textraden i rubriken är förövrigt från min favorit-David Bowie låt — "Heroes" — dagen till ära. Ett musikgeni som gick bort för tidigt.
 
Några bilder från i lördags när vi firade min bror som fyllde år den fjärde.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0