The hammer may strike, me dead on the ground. A net to my hand, a cross on his crown.



Nu är det lov!(eller, det blev det igår) Igår så fick vi terminsbetygen, jag blev riktigt nöjd med mina faktiskt, trodde det skulle vara sänkt på vissa, men det var det inte, hihi. Idag har det blivit städa, städa, städa. Sen så tog jag Emils gamla högtalare och satte in de till min laptop istället, så nu blev det mycket bättre ljud än med de dåliga högtalarna som jag hade förut. Allt sånt där sista minuten fix innan jul är klart precis. Jag och mamma gjorde fudge nyss. Den ena satsen blev stenhård, hehe, men den andra blev supergod, som tur var! =) Julafton imorgon då, som betyder julklappar, längtaaa, hehe! Om det inte blir uppdatering imorgon så passar jag på att säga det redan nu, God Jul!
pussar♥

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0