45 dagar kvar



Förlåt för dålig uppdatering! Har haft fullt upp i helgen, för vi har ändrat om i vardagsrummet och sådant. Idag började i alla fall praoveckan på lasarettet, jag fick reda på att jag ska vara på arkivet, vet inte om det blir så kul men jag hoppas det. Jag, Julia T, Julia HS, Josefin och Malin hade riktigt kul idag, fast ibland blev det lite långtråkigt och sen att man stod länge blev jobbigt. Mina fötter gör ONT kan man säga! Nu sitter jag och myser i soffan och tittar på Gossip girl. Ikväll ska jag nog ta och läsa New moon(andra gången, men nu på engelska), eftersom den kommer på bio ganska snart. Ha en bra måndagskväll!
pussar♥

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0