gavin degraw



Sitter här i sängen med en filt om mig och har tända ljus(och fryser!!). Har på Gavin DeGraw, just nu låten Just friends. Han är nog den artist jag lyssnat längst på, började lyssna på honom när hans första album släpptes. Hans röst är ju bara för härlig, kommer ihåg när jag var på hans konsert förra året, haha, jag höll på att dö, jag var typ två-tre meter ifrån honom! Nu ska jag sluta skriva om minnen. Imorgon har vi studiedag, så Becca och jag ska åka med några kompisar och äta kinamat hade vi tänkt. Men nu ska jag fixa lite och sen se på idol.
pussar♥

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

fina bilder

2009-09-22 @ 20:27:56
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spana gärna in min blogg, http://paulinaholmgren.blogg.se - dagens låt osv. Kommentera gärna om du har ett bra låttips. Bästa låten leder till länkning.

2009-09-22 @ 20:39:33

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0