paramore till sverige



Åkte till min saknade pappa igår och sov över där, och idag så var vi på stan på förmiddagen. Jag köpte tischa, skjorta och en tröja, och örhängen också. Senare sen så kom Eija och Mathias och firade mig. Presenten jag fick av Eija var att vi ska fika och gå på stan och så får jag välja ut något jag vill ha :) Fick skjuts hem sen av de. Nu på kvällen kom min moster och firade mig, jag fick presentkort och två böcker(där regnbågen slutar och eclipse, alltså "när jag hör din röst" på engelska, så nu har jag alla twilight böcker på både svenska och engelska!) Det blev mycket presenter och firande idag, haha :D

Sen så har jag sett att Paramore kommer till Sverige i november, ska försöka få pappa att fixa biljetter, för jag bara vill(MÅSTE) gå på de!!! I februari sen så kommer Rammstein hit också, så jag kan ju bara berätta att jag är riktigt glad just nu!

pussar♥

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0