Look up, I look up at night, Planets are moving at the speed of light. Climb up, up in the trees, every chance that you get, is a chance you seize.

Nu har jag snart köpt julklappar till alla jag ska köpa till, ska ner och köpa de sista imorgon + ska göra julklapp till mormor och morfar också, de ville ha en tavla, så det får det bli! Tror inte jag har skrivit här att jag gillar att teckna... I alla fall, det gör jag, kanske ska ta och lägga upp några teckningar/tavlor någon gång, hehe.

Idag var förresten Paolo Roberto och föreläste i skolan, cool snubbe det där måste jag bara säga, riktigt skön humor! Han pratade om hälsa och hur viktigt det är och så, men han skulle nog ha klarat av att föreläsa om vad som helst och folk hade ändå gillat det, så bra var det. Tummen upp!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0