"3 words, 8 letters. Say it and I'm yours."

Jag hade verkligen ingen ork till att gå upp imorse. Men när man väl var i skolan var det inte lika jobbigt dock, hade bara två och en halv lektion för jag stod i cafeterian halva dagen...Kom hem för ungefär fyrtio minuter sen och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Nu på eftermiddagarna såg jag att de tagit bort One Tree Hill och visar istället Förhäxad på Kanal5. Buhu. Men sen nu på kvällarna börjar massa bra tv-program igen. Desperate Housewives, Cougar Town(Ny serie), Grey's Anatomy, Criminal Minds och Gossip Girl. (Sen visar de ju massa annat bra på andra kanaler också såklart). Haha, jag är värsta tv-nörden ju. Men det är så härligt när man kommer hem och inte orkar någonting och bara sätta sig i soffan och titta på tv (när man egentligen borde plugga) ;)


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0