Did you think I sounded desperate? Listen to you. Desperately asking me if you sounded desperate?

Idag kom mina kläder från H&M(Lägger upp bild då jag fått allt). Det mesta är sommarkläder så kommer ju inte kunna använda dem på ett bra tag. Kan ju även berätta att jag beställde mer från H&M idag, en vårjacka och ett par ballerinaskor(jag fick hem mina efterlängtade zebrarandiga ballerinaskorna idag, men behövde mindre storlek, 36, mina fötter krymper, hehe). Mamma åkte förbi efter jobbet och hämtade ut filmer som jag hyrt(smart att man kan göra det hemifrån så man inte åker dit i onödan och alla är uthyrda, hihi). The ugly truth och Zombieland. Den förstnämna såg jag för några veckor sen, och tyckte att mamma skulle se den. Så vi ska börja titta på den strax! :)

Grattis till min mamma som fyllde år igår!♥


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0