Hits you when it's too late, hits you when you're down. It's a fool's game, nothing but a fool's game. Standing in the cold rain, feeling like a clown.




Förlåt för dålig uppdatering. Har haft mycket i skolan och varit sjuk också.

Just nu sitter jag med min uppsats om judendomen, som strax är klar. Sen ska jag skriva om min bok som jag läst i svenskan och ta det lungt resten av kvällen. Imorgon är det nationella prov i engelska. B1 och B2, tänker på Bananer i pyjamas som man kollade på när man var liten när jag hör det, hehe. Det är läsförståelse och hörförståelse. Har gjort ett gammalt nationellt prov och det gick det väldigt bra på, hann inte räkna ihop poängen dock men hade få fel, så hoppas att det det går lika bra nu när det är på blodigt allvar så att säga, haha ;)

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0