So I bRing you floWers just foR no ocCasion.



I onsdags hade vi NP i fysik och igår hade vi muntligt NP i matte. Har ingen aning om hur det gick verkligen. Kändes väl sådär, men hoppas på det bästa i alla fall! På slutet av skoldagen idag så var några från klassen(inklusive mig) på en teater som hette Betty Sagorna, den var faktiskt överraskande bra! Efter sen så gick jag till mormor och morfar och väntade på skjuts hem av Emil, ska dit imorgon igen, vi ska nämligen fira mormor som fyllde i tisdags! :)

Dear John hade premiär idag, men den går inte här i stan! Så jag får väl dra med min bror och min pappa på den nästa vecka då jag ska till pappa, hehe! ;)




Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0