Precis som jag trodde...

...var filmen ingen bevikelse! Kunde knappt äta mina popcorn så inne i filmen var jag, hehe. Visste redan vad som skulle hända eftersom jag läst boken, men den var lika spännande ändå. Även om den var lång så kändes den inte som det, man ville bara se mer när den var slut. Men man får vänta till i juli nästa år då del två kommer(förresten tyckte jag att de delade av boken på ett bra sätt så att det blev ett bra slut på del ett av filmen), kan knappt bärga mig!

PS. Harry Potter and the Sorcerer's Stone är på 5:an om ungefär två timmar, det måste jag se, är ju inne i min lilla Harry Potter bubbla just nu, hihi. DS.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0