Topp 5 | Favoritsångare

Gavin DeGraw - Var ska jag börja? Favoriten av alla favoriter! Gavin DeGraw, vilken underbar artist han är, hans låtar har jag lyssnat sönder på i flera, flera år. När jag sedan var och såg på honom i Globen för ett par år sedan blev han inte sämre. Bäst är vad han är!

Bryan Adams - Hans röst, den är riktigt bra, låter som att han har smulor i halsen(inte världens bästa förklaring kanske), hehe. Sådan röst gillar jag!

Ray Lamontagne - Ojojoj, vilken röst! Behöver inte skriva så mycket. Har ni inte hört hans röst så säger jag bara en sak: lyssna!

Ryan Tedder - Sångaren i Onerepublic, bra låtskrivare + härlig röst = kan inte bli bättre!

Adam Levine - Sångaren i Maroon 5, underbar säregen röst! Speciellt i låten "She will be loved" som jag tror de flesta har hört. Men också i många andra låtar!

Sedan finns det självklart många andra sångare jag gillar!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0