3 juli

Har varit hos min moster, som fyller år idag, och fikat med tårta och kaffe! Hade till och med klänning på mig, som ni ser på bilden till vänster kanske, så trivs jag inte så jättebra i klänning, hehe. Men jag har faktiskt haft på mig det två gånger (än sålänge) i sommar, två tummar upp till mig själv!

Nu skulle jag egentligen sitta i soffan och kolla på Metallica som visas live från Ullevi (skulle vara rätt så härligt att vara där nu!), men jag är så trött så jag ska ta och titta på det imorgon istället med brormin - tur att man kan spela in på digitalboxen! Visste ni förresten att det finns ett Monopol (ett spel för den som inte vet) med Metallica? Vore en kul present att ge till pappa, haha!

Första gången på lovet som jag lägger mig och sover innan tolv, men det kommer säkert sluta med att jag somnar med boken på magen först om några timmar, hehe...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0