Midsommar och sånt.

Åkte upp till mormor och morfars sommarstuga tillsammans med min mamma och bror i torsdags och firade midsommar där. Tyvärr var midsommaraftonen regnig, men i lördags och igår var det i alla fall lite sol.

Härligt det är att komma ifrån allt ibland - där uppe har vi nämligen ingen tv och inget internet. Min mobil som jag skrev om här hämtade jag förresten ut innan vi åkte i torsdags, så den har jag suttit och pillat med i stugan, hehe. Känns lite ovant när man ska skriva sms, men jag börjar bli van!

Vi åkte hem igår och denna vecka vet jag inte vad som händer, bara ta't lungt tror jag, är ju trots allt sommarlov så då behöver man inte göra så mycket! Nu ska jag knäppa på någon film i detta halvtråkiga väder (sol/molnigt/sol/molnigt/sol/molnigt), kanske tar The Switch? Den är ju lite smårolig.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0