Saker som jag gillar.

Att strosa runt på gatorna i London och känna att jag hittar lättare där än vad jag gör i min hemstad.
 
Människor som kan citera ur filmer och böcker.
 
Att gå inne i bokhandlar.
 
Att resa.
 
Att sitta i ett flygplan och se länder från ovan.
 
Att sitta på en flygplats och veta att du är påväg någonstans.
 
Att äta chokladpraliner och kolla på filmen Chocolat samtidigt.
 
 Att sitta ihopkrupen i soffan med en filt och dricka varm choklad med minimarshmallows i samtidigt som det snöar utanför fönstret.
 
Att sitta med en hund i knät.
 
När jag skrattar så mycket att jag får tårar.
 
Marilyn Monroe.
 
Att ligga i sängen med hörlurarna i öronen och lyssna på Gavin DeGraw.
 
Rynkor och smilgropar. 
 
Att höra engelsmän tala, de har så fin accent.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0