15 december.

Här ekar det tomt. Har inte skrivit här sedan förra fredagen ser jag. Skulle kunna komma med en massa ursäkter, men jag har inte kännt för att blogga. Varför vet jag inte egentligen, men jag ska försöka uppdatera mer. Det här är vad som har hänt sedan sist: förra helgen bestod av bullbak, fika hos min faster och lite pluggande. Veckan som gått har bestått av skola (såklart) och pluggande när jag kom hem (har en massa uppgifter som ska lämnas in innan jullovet - stress, stress, stress) och så har jag sagt hejdå till Rebecca som har åkt till värmen och ska vara där i en månad. Dagen idag har bestått av lite städande och så har jag suttit och skrivit på ett svenska-arbete (äntligen klar med det också). Dagen avslutas framför TV:n, sista avsnittet för säsongen av Så mycket bättre börjar snart.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0