Bokrea | 2012

På onsdag är det bokrea på Adlibris, Bokia etc. I år känner jag inte för att stå och trängas i butik så jag förhandsbokade på Adlibris istället. Beställde följande:

Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (65:-)
Har hört mycket positivt om denna svenska bok. Jag brukar inte läsa så många böcker som är skrivna av svenska författare (den enda jag kommer på nu är Jens Lapidus). Så det ska bli kul att se vad jag tycker!

Var är Alaska? av John Green (20:-)
Av författaren till The fault in our stars som var helt underbar. När jag såg att Var är Alaska? var på rea så var jag bara tvungen att köpa den. Hoppas jag gillar denna lika mycket som den andra!

Nick och Norahs oändliga låtlista av Rachel Cohn & David Levithan (20:-)
Fick Naomi och Elys kyssförbudslista i julklapp och tyckte att den var bra och så såg jag att denna av samma författare var på rea, så då kunde jag inte motstå den (den kostade ju bara en ynka tjugo-lapp). Har även sett den på film och tyckte att den var småmysig, men jag tror nog att boken kommer vara bättre!

Kommentarer
Postat av: Medina

Looking For Alaska är SÅ bra!!! :D

2012-02-20 @ 01:03:44
Postat av: nathalie

tack lisa! :)

2012-02-20 @ 16:46:50
URL: http://nathalieshome.blogg.se/

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0