Gavin DeGraw-konserten.

Gavin DeGraw-konserten i onsdags kväll var fantastisk. Ingen systemkamera på konserter betyder dåliga mobilbilder, men det gjorde inget - jag var där för att lyssna på musiken och njuta av konserten, inte för att ta en massa bilder. Förbandet var en svensk kille som hette Thomas Stenström, hade inte hört talas om honom innan, men han var helt okej (var inte riktigt min musikstil). Gavin spelade låtar från alla fyra album, inte bara från det nya. Han var faktiskt ännu bättre nu än förra gången jag såg honom live (2008), och då tyckte jag att han var hur bra som helst. Ska det bli en tredje gång? Klart att det ska!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0